(download în format .pdf)
08:00 |
Înregistrarea participanţilor - C210 |
||||||
09:00 |
Sesiune de deschidere RoCHI2008 |
09:00 |
Sesiune C1 - C210 |
Sesiune C2 - C302 |
|||
09:30 |
Lucrare invitată Jean Vanderdonckt (Université Catholique de Louvain) |
||||||
10:30 |
Pauză |
10:30 |
Pauză |
||||
11:00 |
Sesiune A1- C302 |
Sesiune A2 - C210 |
11:00 |
Sesiune D1 - C302 |
Sesiune D2 - C210 |
||
12:30 |
Pauză de prânz |
12:30 |
Pauză de prânz |
||||
14:30 |
Sesiune B1 - C302 |
Sesiune B2 - C210 |
14:30 |
Sesiune E1 - C210 |
Sesiune E2 - C302 |
||
16:15 |
Prezentare Adobe România - C210 |
16:00 |
Pauză |
||||
17:30 |
Atelier L1 - C302 |
Atelier L2 - C210 |
16:15 |
Lucrare invitată Todi Pruteanu (Microsoft Romania) |
|||
19:30 |
Dineul RoCHI 2008 – Buena Vista |
17:30 |
Sesiune de închidere RoCHI 2008 - C210 |
Programul prezentării lucrărilor - Corpul C al Facultăţii de Informatică, Universitatea "A. I. Cuza" din Iaşi, România |
|||||||
08:00-9:00 |
Înregistrare participanţi |
||||||
09:00:9:30 |
Sesiune de deschidere RoCHI 2008 |
||||||
09:30-10:30 |
Lucrare invitată |
||||||
10:30-11:00 |
Pauză |
||||||
11:00-12:30 |
Sesiune A1: Accesibilitatea sistemelor interactive |
11:00-12:30 |
Sesiune A2: Sisteme de realitate îmbogăţită |
||||
11:00-11:30 |
Evaluarea accesibilităţii unei aplicaţii web pentru persoane cu deficienţe de vedere |
11:00-11:30 |
Evaluare comparativă a două scenarii de învăţare bazate pe realitate îmbogăţită |
||||
11:30-12:00 |
DAISY - cărţi digitale accesibile pentru persoanele cu deficienţe vizuale şi dificultăţi de citire |
11:30-12:00 |
Bornă interactivă informativă bazată pe realităţi augmentate |
||||
12:00:-12:30 |
Egalitate de şanse prin promovarea accesibilităţii în dezvoltarea sistemelor interactive |
12:00:-12:30 |
Realitatea îmbogăţită ca mediu de învăţare |
||||
12:30-14:30 |
Pauză de prânz |
||||||
14:30-16:00 |
Sesiune B1: Sisteme colaborative |
14:30-16:00 |
Sesiune B2: Utilizabilitatea sistemelor interactive |
||||
14:30-15:00 |
ASAP – Sistem avansat de evaluare a participanţilor la un chat |
14:30-15:00 |
Evaluarea utilizabilităţii şi eficacităţii pedagogice a unui scenariu de învăţare bazat pe realitate îmbogăţită |
||||
15:00-15:30 |
Managementul hărţilor temporale într-un mediu colaborativ |
15:00-15:30 |
Noi abordări în evaluarea automată a utilizabilităţii |
||||
15:30:-16:00 |
Aplicaţii colaborative bazate pe ontologii |
15:30:-16:00 |
MovieRatings: Utilizabilitate Web 2.0 |
||||
16:00-16:15 |
Pauză |
||||||
16:15-17:15 |
Adobe RIA Platform |
||||||
17:30-18:30 |
Atelier de Lucru L1- Tehnologiile informaţiei şi comunicaţiilor în sprijinul persoanelor cu nevoi speciale |
17:30-18:30 |
Atelier de Lucru L2 - Şabloane de interacţiune |
||||
19:30-23:00 |
Dineul RoCHI 2008 – Buena Vista |
||||||
09:00-10:30 |
Sesiune C1: Interfeţe multimodale |
09:00-10:30 |
Sesiune C2: Aspecte utilizator în HCI |
||||
09:00-09:30 |
Soluţii Java pentru transmisie vocală în timp real utilizând protocolul UDP |
09:00-09:30 |
Tehnologie informatică adaptată (TIA) |
||||
09:30-10:00 |
Portal Web de ştiri autonom bazat pe prelucrarea limbajului natural |
09:30-10:00 |
O abordare centrată pe utilizator în dezvoltarea unui asistent în alegerea carierei (profesiei) |
||||
10:00-10:30 |
Sistem multimedia distribuit pentru interacţiunea om-calculator |
10:00-10:30 |
Comunicare vizuală prin intermediul infograficelor |
||||
10:30-11:00 |
Pauză |
||||||
11:00-12:30 |
Sesiune D1: Interacţiune Web inteligentă |
11:00-12:30 |
Sesiune D2: Aspecte sociale în HCI |
||||
11:00-11:30 |
O îmbunătăţire a performanţelor algoritmului KNN în sistemele de recomandare pe web |
11:00-11:30 |
Comunităţile online: abordări, principii, dileme |
||||
11:30-12:00 |
Gestiunea datelor personale bazată pe microformate |
11:30-12:00 |
Prezenţa socială şi afectivă în comunicarea bazată pe noile tehnologii |
||||
12:00-12:30 |
Analiza imaginarului din text |
12:00-12:30 |
Master în HCI? De ce şi cum? |
||||
12:30-14:30 |
Pauză de prânz |
||||||
14:30-16:00 |
Sesiune E1: Servicii web şi aplicaţii mobile |
14:30-16:00 |
Sesiune E2: HCI în sisteme de e-learning |
||||
14:30-15:00 |
Folosirea serviciilor Web de pe dispozitive mobile. Aplicaţie pentru mediul universitar |
14:30-15:00 |
Creşterea eficienţei didactice a jocului pe calculator prin procesarea informaţiei la nivel acţional, iconic şi verbal |
||||
15:00-15:30 |
Atribute hedonice şi pragmatice în determinarea experienţei utilizatorului de telefonie mobilă |
15:00-15:30 |
Colaborarea în mediile de e-learning - aspecte psihologice şi tehnologii actuale |
||||
15:30-16:00 |
Abordări privind evaluarea calităţii serviciilor publice online (E-ServEval) |
15:30-16:00 |
Tehnici de adnotare grafică în e-learning Teodor Ştefănuţ, Dorian Gorgan |
||||
16:00-16:15 |
Pauză |
||||||
16:15-17:15 |
Lucrare invitată |
||||||
17:30 |
Sesiune de închidere RoCHI2008 |
||||||
Programul atelierelor de lucru RoCHI 2008 |
|||||||
Joi, 18 Septembrie, 2008 |
|||||||
|
Atelier de Lucru L1:
Tehnologiile informaţiei şi comunicaţiilor în sprijinul persoanelor cu nevoi speciale |
|
Atelier de Lucru L2:
Şabloane de interacţiune |
||||
Tehnologia de acces, un „instrument” central în comunicare şi informare |
Şabloane de interacţiune |
||||||
Controlul dispozitivelor multimedia pentru accesibilizarea documentelor |
Şabloane de interacţiune colaborativă în Web-ul social Anca-Paula Luca |
||||||
Elemente critice în folosirea mişcării oculare în interacţiunea om-calculator |
Consideraţii privind accesibilitatea Web Sabin Corneliu Buraga |
||||||
Un cadru de lucru pentru interfeţele grafice destinate persoanelor nevăzătoare |
|||||||
Interfeţe utilizator aging-friendly – o necesitate a sistemelor informatice moderne. Studiu de caz: AgingNice |
|||||||
Eficienţa şi satisfacţia utilizării tehnologiilor de sprijin de către persoanele cu deficienţe vizuale |
|||||||