RoCHI2014 – listă lucrări acceptate

Dragoş Daniel Iordache și Costin Pribeanu. Cum ajută realitatea îmbogăţită înţelegerea chimiei – un model bazat pe indicatori cauzali
Andrew Laghos, Athina Skordi și Sophia Masoura. The Impact of Social Networking and E-Mail on Human Behavior
Iulia Badea și Stefan Trausan Matu. Analiza textelor folosind serii de timp
Loredana Manasia și Loredana Zaharescu. Perspective de utilizare a modelului proiectării concentrice în designul manualelor digitale
Florina-Oana Bălan, Alin Moldoveanu, Florica Moldoveanu și Anca Morar. Realitatea Virtuală în Medicină- Realizări, Probleme şi Tendinţe
Anca Morar, Alin Moldoveanu, Florica Moldoveanu, Victor Asavei, Lucian Petrescu, Florina-Oana Balan, Ionut Negoi și Sorin Hostiuc. Interfețe om-mașină bazate pe realitate augmentată/virtuală și prelucrare de imagini în chirurgia minim invazivă
Elena Ovreiu, Alina Sultana, Juan Gabriel Riveros Reyes și Leonardo Florez Valencia. Experienta practica in dezvoltarea unei unelte CAD de deformare a modelelor de corpuri solide 3D cu aplicare in medicina si arhitectura
Alin Moldoveanu, Andrei Muller și Victor Asavei. Aplicaţia 3D Smith Chart
Adriana-Mihaela Guran și Grigoreta Sofia Cojocar. Studiu asupra utilizabilităţii siturilor de admitere la UBB
Bradi Rares. Interaction prototype in augmented reality envirnonmets based on single stroke marker recognizer
Delia Mitrea și Sergiu Nedevschi. Sistem Software pentru Diagnosticarea Automată şi Asistată de Calculator a Afecţiunilor Tumorale, pe Baza Imaginilor Ultrasonografice
Denisa Copandean și Dorian Gorgan. Interacțiunea utilizatorului cu obiectelor volumetrice 3D modelate prin particule
Constantin Ioan Nandra și Dorian Gorgan. Framework for the development of strategy games
Alexandru Balog. Explorarea diferenţelor de gen in acceptarea tehnologiei de e-learning
Serban Chiricescu, Nicolae Țăpuș și Alexandru-Corneliu Olteanu. Interacţiunea cu dispozitive mobile pe baza detecţiei mişcărilor capului
Mihai Dascalu, Stefan Trausan-Matu, Philippe Dessus, Bianco Maryse și Aurelie Nardy. ReaderBench, o platformă integrată pentru analiza complexităţii textuale și a strategiilor de lectură
Dumitru Clementin Cercel și Ştefan Trăuşan-Matu. Evoluţia opiniilor în forum-uri folosind o abordare semantică de sumarizare
Mihai Dascalu, Stefan Trausan-Matu și Philippe Dessus. ReaderBench – analiza bazată pe coeziune a implicării și a colaborării participanților în cadrul conversaţiilor CSCL
Liviu Daniel Safta și Dorian Gorgan. Modelarea interactivă vizuală a algoritmilor prin forme metaforice
Teodor Stefanut. Tehnici de interacțiune utilizator pentru trasarea adnotărilor grafice 3D plasate pe suprafețe poligonale 3D
Vasile-Danut Mihon, Vlad Colceriu, Victor Bacu, Teodor Stefanut și Dorian Gorgan. Optimizarea interfeţelor grafice pentru aplicaţiile de prelucrare a datelor spaţiale
Timotei Dolean și Dorian Gorgan. Implementare unitară a tehnicilor de interacțiune în jocurile pe calculator
Marinel Popescu și Ovidiu Mihaita. Utilizarea interfeţelor grafice pentru vizualizarea şi măsurarea off-line a mărimilor fizice înregistrate în timpul proceselor şi fenomenelor de scurtă durată din laboratoarele pentru încercări

 

Comments are closed.